Gelsin Sıralar, Gelsin Boş Kontenjanlar...

Sevgili üniversite adayları ve an itibariyle üniversiteli olan sevgili gençler. Sonuçlar açıklandı. Umarım herkes istediği yerleri kazanmıştır. Sözü çok uzatmadan bu yıl oluşan taban puanları, bu puanlara karşılık gelen yaklaşık sıraları dolan ve boş kalan kontenjanları, sıralamadaki değişim değerlerini geçen yılla kıyaslayacağınız bir şekilde ayrıntılı olarak aşağıdaki dosyalarda hazırladık. 

Tüm bölümleri peyderpey yayınlayacağım. Anlamadığınız bir husus olursa tüm yayın tamamlandıktan sonra sorarsınız...

Sıralamalar için bir hatırlatma. Burada verdiğim sıralar birebir son yerleşen aday sıraları değildir. Yaklaşık olarak yordanmıştır. Bu nedenle resmi bir veri olarak bakmayın lütfen sıralara. Küçük farklılıkların olabileceğini unutmayın lütfen.

Şimdi ilk Dil puan türü ile başlayalım. En ihmal edilen grup dilciler olduğu için önceliği onlara verdik...

Dil Puan türündeki dosyayı indireyim...

Sonra da puan türü alfabesinin ikinci sırasındaki EA ile devam edelim..

EA Puan türündeki dosyayı indireyim...

Şimdi de puan türü alfabesinin üçüncü sırasındaki Sayısal bölümleri görelim...

SAY Puan türündeki dosyayı indireyim...

Sözelcileri çok beklettik özür... Şimdi de Sözel bölümleri görelim...

SÖZ Puan türündeki dosyayı indireyim...

TYT ile öğrenci alan tüm 2 yıllıkları (önlisans programlarını) görelim...

TYT Puan türündeki önlisans dosyasını indireyim...


Birazdan özet istatistikleri de bu sayfada yayınlayacağım demiştim şimdi onlar da hazır...

Hangi bölümde kaç koltuk vardı kaçı doldu kaçı boş kaldı?

4, 5 ve 6 Yıllık lisans programlarına bakayım...

2 Yıllık Önlisans programlarına bakayım...

Açık ve Uzaktan Öğretim programlarının tamamına bakayım...


Not: 1. Ek Yerleştirmede buradaki boş kontenjandan daha fazlası kalacaktır.


Devlet üniversitelerindeki doluluk durumunu da lisans ve önlisans olarak, ayrıca normal öğretim, ikinci öğretim, açık ve uzaktan öğretim olarak da görelim derseniz "aşağıdaki dosya"ya bakmanız gerekecek...

Aşağıdaki dosya...


Yorumlar

  1. Hocam merhaba listeniz de tam burslu özyeğin bil için 1887 sıralama yazmışsınız. Ama ben 1877 ile alamadın. Yanlışlık mı var acaba? Ösym de özyeğine yerleşen son kişi puanı 494.700 benim puanım 494.638.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınladığımız sıralamaların birebir son yerleşen aday sıralaması olmayıp yerleşen son adayın aldığı puanın yordama yöntemi ile hesaplanmış yaklaşık sıraları olduğunu ve bu sıralamalarda küçük de olsa maddi farklılıkların olabileceğini metnimizde belirtmiştik.

      Sil
  2. Sayın Salim Hocam . Supersiniz . B ir numarasınız . Ben de 2 numara .
    Alçak gönüllü değilim .
    Çok güzel şeyler yapıyorsunuz .

    Fakat halka nasıl duyuracağız .
    Ben bile sizi define arayıcılar vasıtası ile buldum .
    Benim gibisiniz .

    Rakkamla konuşuyorsunuz . Hatta ben den de fazla .

    Fakat liste toplamlarını niye almıyorsunuz . Em önemli nokta orası . Toplamda kaç boş yer var .

    Genelde vatandaş 100 ister , devlet 30 verir .

    Üniversitede vatandaş yine 100 i,stedi devlet 130 verdi olacak şey değil .

    Ama kalite . Ama kalite . Hiç bahsetmiyorsunuz .

    Halkı uyarmanız lazım . Bir üniverite öğrencisinin bir yıllık millete maliyeti tam
    150.000 TL /yıl
    8 milyon öğrencinin maliyeti 1.2 TRİLYON TL gerisi boş hocam .
    İyi genel müdür " ne önemlidir ne önemli değildir " ayırabilen kişidir .

    Lütfen bana yazın . Ben sizden çok şey öğrenirim . Siz benden çok şey öğrenirsiniz . mgozaydin@hotmail.com
    https://worlduniversity.london
    https://onlineduc.org

    Dünyanı yegane İ Y İ üniversitesi .

    YanıtlaSil
  3. Hocam sayisal 390bin devlette diyetisyenlik gelirmi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Mesajınız site moderasyonu tarafından onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üniversite Taban Puanları Belli Oldu, Taban Sıraları da Yaklaşık Hesapladık...

Üniversite tercihleri başladı, tüm adaylara bol şanslar...

An itibariyle YKS tercih dönemine yine merhaba dedik...