Sıralama Barajlarının Değişmesi Tercihe nasıl yansır?

Sevgili üniversite adayları, mytercih.com akademik kurulu olarak yayına hazırladığımız 2018 ÖSYS Lisans programlarının yeni sistemdeki senaryosuna ilişkin simulasyon çalışması sıralama barajlarındaki esneme sonrasında yeniden ele alınmış ve lisans programları güncellenmiştir. Bu değişikliğin önlisans programlarında da etkinliğinin olacağını düşünüyoruz ancak önlisans programları için hazırladığımız dosyayı güncelleme gereği duymadık. Zira önceden yayınlanan dosyayı zaten esnek bir dilimde kullanabileceksiniz. 


Bu dosyanın varsayımsal değerler içerdiğini ve yerleştirmenin birebir aynı değerler üzerinden gerçekleşmeyebileceğini unutmamanızı önemle rica ederiz. Geniş bir aralıktan seçimlerinizi yapmayı unutmayınız.

Sıralama barajlarının değişimi sonrası lisans programlarına nasıl bir yansıma olur. aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

Dosyayı indirmek için lütfen tıklayınız...

Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık hocam. Hocam lisans ve önlisans programlarını bölüm bölüm nasıl bulabiliriz, zira biz rehber öğretmenler için bölümlerin aynı yerde bulunması süre açısından çok ekonomik olacaktı.
    İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. mimarlık her zaman baraj sınırından yüzlerce öğrenci almıştır vakıf mimarlık tahminlerinde büyük bir analiz sorunu var yine çoğu vakıf ücretli-25-50 burslu mimarlığı 249K ile alacak

    YanıtlaSil
  3. hocam öncelikle emeğinize ellerinize sağlık çok güzel bi similasyon açlışması olmuş çok faydalı olmuş çok teşekkür ederiz. Yanlız bi sorum olucak ben rehber hocama sınıf öğretmenliği hakkında sormuştum oda bana herkes şuan sınıf öğretmenliği yazdırıyor en kötü sınıf öğretmnliği devlette 90 bin civarında kapatıcağını söyledi bu bende korku oluşturdu ama sizin çalışmanıza güveniyorum en azından içimi rahatatıyor sizce emin miyiz bu sınıf öğretmneliği konusundaki sıralamaya neler söyleyebilirsiniz Hocam tekrardan teşekkür ederim iyi çalışma olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Yardımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Hocam bana bir yardımcı olun .Bu tercih çok kafa karıştırıcı.

    YanıtlaSil
  6. Hocam tahmin sıraları riskli olarak mı yoksa daha yüksek aralık mı verdiniz yani sıralama tahminlerinizin de daha yüksek sıralama gelme ihtimali var mı?

    YanıtlaSil
  7. Bana kalırsa Salim hocanın tahminleri bu sene pek fazla tutmayacak arada uçurumlar olacak.

    YanıtlaSil
  8. Hocam merhaba
    20. tercihim olan İst.Üni. Elektrik/elektronik müh. sizin tabloya göre 402 puan ve 50900 sıra ile kapatmış.
    ancak benim SAY puanım 409,343 sıralamam: 46303 ve bana 21. tercihim olan MÜ elektrik elektronik müh. geldi.
    ben bu durumu anlayamadım. yardımcı olur musunuz lütfen..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Mesajınız site moderasyonu tarafından onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üniversite Taban Puanları Belli Oldu, Taban Sıraları da Yaklaşık Hesapladık...

Üniversite tercihleri başladı, tüm adaylara bol şanslar...

An itibariyle YKS tercih dönemine yine merhaba dedik...